سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نقاشی با دومیلیون نقطه! 

تا به حال هنرمندان زیادی را دیده ایم که با وسایل مختلف مانند چای خشک، شن و یا حتی زباله نقاشی می کنند اما در این میان برخی هستند که با قلم نقاشی می کنند اما خلاقیت های خاصی در آن به کار می برند.

در نگاه اول شاید این پرتره به نظر یک عکس به نظر برسد اما این نقاشی حاصل زحمات چندین روزه نقاشی به نام "میگوئل اندرا" است که هنر اصلی اش نقاشی با نقطه هاست.

 

 

او پس از 138 ساعت کار بر روی این پرتره و با کشیدن 2.1 میلیون نقطه آن را به پایان رسانده است و به عنوان جدیدترین کار خود آن را به نمایش عمومی گذاشته است. این هنرمند تا به حال نقاشی های متفاوتی با نقطه گذاری کشیده است.

چهره ای که او در این تصویر کشیده است نیز خود بسیار خاص است. "بنجامین کایل" کسی است که در سال 2004 در سطل زباله یک رستوران پیدا شد و هیچ چیز را به خاطر نمی آورد از همین رو نام او را بنجامین گذاشتند و تا به امروز نیز کسی به دنبال او نیامده است.

 

 

نکته دیگری که در مورد بنجامین جالب است تست های گرفته شده از او نیز حتی هویت اصلی اش را نشان ندادند و هیچ پرونده ای در هیچ کجای دنیا ندارد و هم چنان کسی واقعیت های او را نمی داند.

"میگول آندرا" یکی از اهداف کشیدن نقاشی خود را پیدا کردن خانواده بنجامین اعلام کرد و گفت شاید بدین وسیله بتوان او را دوباره نشان جهانیان داد.

 




تاریخ : دوشنبه 91/9/27 | 9:18 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()
یک پر در گردن کودک 7 ماهه 
پزشکان اعتقاد دارند که این احتمال وجود دارد که "میا" این پر را قورت داده و یا آن را از طریق تنفس به داخل بدن خود فروبده است که
ظاهرات از گردن وی داخل گونه یا گلو بیرون آمده است.

والدین یک دختر هفت ماهه در آمریکا به دنبال مشاهده برجستگی روی آرواره های فرزندشان به بیمارستان مراجعه کردند و پزشکان از

 

آرواره‌های این کودک یک پر سیاه 5 سانتیمتری بیرون آوردند.
 
والدین یک دختر هفت ماهه با مشاهده برجسته شدن آرواره دخترشان به اندازه یک توپ گلف و چیزش شبیه یک جوش روی آن به

بیمارستان مراجعه کردند.
 
پدر میا ویتینگتن اظهار داشت: در محل کارم بودم که همسرم تماس گرفت و گفت که روی گردن میا یک برجستگی مشاهده می کند و باید

وی را به اورژانس منتقل کنیم.


  پزشکان در آن زمان با تجویز آنتی بیوتیک آنها را مرخص کردند این درحالی است که مادربزرگ "میا" وی را بار دیگر به بیمارستان برد چرا که

 

اعتقاد داشت روی یک برجستگی چیزی شبیه یک آکنه مشاهده می شود. اما در آن زمان این برجستگی اندازه نصف یک توپ گلف بود.
 
آرون ویتینگتن پدر "میا" یادآور شد: صبح روز بعد اندازه آن دو برابر شده بود چیزی شبیه آکنه روی آن مشاهده می شد.
 
پزشک میا، وی را در عصر همان روز معاینه کرد و به وجود یک نخ در قسمتی که تصور می شد یک آکنه باشد پی برد و پس از پوشیدن

 

دستکشهایش یک پر 5 سانتیمتری سیاه از قسمت متورم شده گردن کودک بیرون آورد.
 
حتی درحال حاضر که این پر بیرون آمده، رنج این کودک به پایان نرسیده است.
 
پزشکان اظهار داشتند که این نقطه متورم شده دارای یک گره سخت است که اندازه 4 سانتیمتری دارد و این گره به خودی خود متلاشی

نمی شود و نیاز به جراحی وجود دارد.
 
پزشکان اعتقاد دارند که این احتمال وجود دارد که "میا" این پر را قورت داده و یا آن را از طریق تنفس به داخل بدن خود فروبده است که

ظاهرات از گردن وی داخل گونه یا گلو بیرون آمده است.




تاریخ : دوشنبه 91/9/27 | 9:7 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

دختری با استعدادی ویژه

چن سیوان می‌تواند با دو دست به شکل همزمان بنویسد؛ این نگارش می‌تواند به زبان‌های مختلف باشد.

 
این دختر 24 ساله در دوران دبیرستان به شکلی تصادفی متوجه این توانایی شد و در حال حاضر به عنوان یک مترجم زبان انگلیسی به چینی مشغول به کار است.
 
 
 
 
 





تاریخ : یکشنبه 91/9/26 | 3:2 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

زندگی عجیب زنی که به سندرم گوش موزیکال مبتلاست

زنی که سی سال با سروصدای موسیقی در مغزش از خواب بیدار میشد از زندگی خود میگوید.
گاهی پیش آمده است که صدا در سرمان می پیچد و این مسئله واقعا دیوانه کننده است. حال تصور کنید این صدا مثل یک موسیقی گوش خراش و نامفهوم باشد که شما را هر شب از خواب بیدار میکند . این دقیقا اتفاقی است که برای این خانم مدت سی سال است که هر شب رخ میدهد.

"تینا لانین" 42 ساله حدود 30 سال است که هر شب با صدای نامفهوم وناهنجار موسیقی که در سرش میپیچد از خواب بیدار میشود او میگوید احساس میکنم در وسط اجرای یک سمفونی نشسته ام این صداها گاهی شبیه یک موسیقی تنظیم شده است و گاهی تبدیل به یک موسیقی گوش خراش و نامفهوم میشود که واقعا دیوانه کننده است.

او اکنون میتواند با دقت بسیار بالایی لب خوانی کند و میگوید بعد از مدتهای طولانی رنج بردن از این بیماری که سندرم گوش موزیکال نامیده میشود و از هر ده نفر یک نفر به آن مبتلاست توانسته است راه حلی برای آن بیابد. او اضافه میکند بهترین راه حل برای رهایی از این عذاب تمرکز بر روی صداهایی است که میشنویم. با این کار میتوانیم حتی صداهارا تغییر داد . او معتقد است این تنها کلید درمان این بیماری است.
او قرار است تحت عمل جراحی قرار بگیرد و ایمپلنتی داخل گوشش قرار گیرد و این مسئله به وی کمک خواهد کرد تا کاملا از شر بیماری خلاص شود.




تاریخ : یکشنبه 91/9/26 | 2:57 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

ماجرای خواهران دوقلویی که با دیدن یکدیگر غافلگیر شدند

زن 24 ساله ای که مدام با شخص دیگری اشتباه گرفته میشد متوجه شد خواهر دوقلویی دارد که از وجود او بی اطلاع بوده است.

به نقل از دیلی میل ، "بائولولین" مدتها با شخص دیگری با نام "یان من" اشتباه گرفته میشد. این زن که یک خدمتکار در یک رستوران معروف در یکی از شهرهای چین است از اینکه همواره او را با شخص دیگری اشتباه میگرفتند متعجب شده بود. بعضی ها از کار او در منطقه دیگری سوال میکردند ، تعدادی او را عروس خانواده دیگری که او نمیشناخت می نامیدند و یا از او سوال میکردند چرا آنها را نمیشناسد، در حالیکه او هرگز آنها را ندیده بود
این مسائل باعث شد وی به شدت کنجکاو شده و در جستجوی همزاد خود باشد . او از سال 2009 تلاش برای یافتن همزادش را آغاز کرد و بعد از مدتی متوجه شد خواهر دوقلویی دارد که سالها از وجود او بی خبر بوده است.
او بالاخره توانست آدرس زنی که گفته میشد شباهت عجیبی به او دارد پیدا کردو به دیدن او رفت.
او میگوید با دیدن این زن احساس کرده است که سالهاست همدیگر را میشناسند. آنها با دیدن هم به شدت هیجان زده و غافلگیر شدند و احتمال دادند خواهران دوقلویی هستند که بعد از تولد از هم جدا شده اند.
شگفتی هایی که هردوی این خانمها را متحیر کرد بسیار جالب است برای مثال: آنها هردو در سال 2007 ازدواج کرده اند ، شباهتهای ظاهری فوق العاده ای با هم دارند و علاوه بر آن خصوصیات اخلاقی مشابهی نیز دارند. آنها از نظر لباس پوشیدن کاملا شبیه هم هستند و به غذاهای مشابهی علاقه مند هستند. حتی هر دوی آنها آثار زخمی روی انگشت دستشان دارند که کاملا شبیه هم است. هردوی این خانمها در سن 6 سالگی تصادف مشابهی داشته اند.
آنها متوجه شدند که به خاطر سیاست تک فرزندی در چین هنگام تولد از هم جدا شده اند و یکی از آنان به خانواده ای که بچه دار نمیشده است سپرده شد و به این ترتیب هیچکدام از وجود دیگری اطلاعی نداشتند.

 

 




تاریخ : یکشنبه 91/9/26 | 2:36 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()
   1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز