سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

 




تاریخ : سه شنبه 93/1/26 | 7:20 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

قذافی سر بریده یکی از مخالفانش را 25 سال نگه داشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری دیلی میل انگلیسی؛ معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی که همواره به جنایتکاری در داخل کشورش معروف بوده برای مدت بیش از 25 سال سر یکی از مخالفانش را در یخچالی مخصوص نگهداری می کرد.

براساس اطلاعات جدید به دست آمده از داخل لیبی، سرهنگ معمر قذافی، دیکتاتور معدوم، اجساد تمام مخالفان خود را در سردخانه های اختصاصی نگهداری می کرده و همواره براساس برنامه ریزی صورت گرفته به صورت مداوم از این اجساد بازدید می کرده است.

براساس فیلم مستندی که دولت انگلیس درباره جنایات معمر قذافی به دست آورده، دیکتاتور معدوم لیبی سر یکی از این مخالفان را سال ها در داخل یخچالی نگهداری کرد.

این فیلم مستند را که کارگردان معروف فیلم های مستند انگلیسی کریستوفر اولگیاتی با عنوان "سگ هار" ساخته زندگی سری قذافی را بررسی می‌کند. در این فیلم همچنین صحنه‌هایی از فرانک تیربل، مزدور سابق سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا، وجود دارد که در مدت حضورش در لیبی مامور ویژه قضافی بوده تا اشخاصی را که با آنها دشمنی داشته از میان راه بردارد.

این نشریه انگلیسی به نقل از "تیربل" می نویسد: من برای کشتن یکی از مخالفان قذافی از دیکتاتور سابق یک میلیون دلار پول دریافت کردم، و به خواست وی سر این مخالف را از بدنش جدا کردیم و در یخچالی اختصاصی نگهداری کردیم.

قرار است این فیلم مستند از طریق شبکه تلویزیونی "شوتایم" در روز جمعه آینده پخش شود.

 

 

قذافی




تاریخ : سه شنبه 93/1/19 | 4:19 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

50languages برنامه آموزشی از سایت 50languages.com است که به شما کمک میکند تا اصطلاحات، کلمات و جملات ضروری و پرکاربرد 50 زبان را در قالب متد های آموزشی مختلف داشته باشید. فقط کافی است ابتدا زبان مورد نظر (مقصد) و بعد از آن زبان فارسی و یا هر زبان دیگر را به عنوان مبدأ انتخاب کنید.

همچنین در صورت اتصال به اینترنت می توانید لغات و جملات تمام زبان ها را بصورت صوتی گوشی کنید.

این نسخه، ورژن رایگان برنامه می باشد که از 100 درس، 30 عدد از آنها قابل استفاده می باشد.

توجه: زبان فارسی نیز موجود است!

دانلود نرم افزار موبایل آموزش 50 زبان زنده دنیا در سایت دریچه خبر موجود است.




تاریخ : سه شنبه 93/1/19 | 4:10 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

چهار قلوهای دختر در جیرفت متولد شدند

لیلا عارفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در جیرفت، با اشاره به اینکه این زایمان صبح روز یک شنبه هفته جاری در بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت انجام شد، اظهارکرد: در حال حاضر وضعیت عمومی مادر رضایت بخش است اما سه نوزاد این زایمان به سبب مشکلات تنفسی به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت منتقل شده‌اند. 

وی با بیان اینکه این زایمان به شیوه سزارین انجام شده است، افزود: جنسیت هر چهار نوزاد دختر است و بین 1700 تا 1900 گرم وزن دارند.

رئیس بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت، با اشاره به اینکه مشکل خاصی این نوزادان را تهدید نمی‌کند، تصریح کرد: هر چهار نوزاد به سبب کمی شیر مادر، با شیر خشک تغذیه می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه این دومین زایمان مادر 26 ساله این نوزادان است، بیان کرد:در حال حاضر این مادر صاحب یک فرزند پسر شش ساله است.

عارفی با بیان اینکه کادر درمانی بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت نهایت همکاری را با پدر و مادر این چهارقلوها بعمل آورده است، خاطرنشان کرد: بدون شک هزینه‌ مراقبت و نگهداری از این نوزادان بسیار زیاد است و نهادهای دولتی و حمایتی باید از این خانواده پشتیبانی کنند.

شغل پدر این چهارقلوهای جیرفتی کارگر است و در یک خانه استیجاری سکونت می‌کنند.

 

 




تاریخ : سه شنبه 93/1/19 | 4:4 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

به گزارش پرداد به نقل از تیرپرس : درحالیکه بسیاری از افراد حاضر نیستند در تصاویر مختلف با یک لباس مشابه حاضر شوند؛ یک معلم مدرسه در تمام طول عمر خود از یک لباس برای عکس کتاب سال استفاده کرده است. "دیل اربی" از سال 1973 تا 2012 برای گرفتن عکس کتاب سال دانشگاهی در ایالت تگزاس، فقط یک لباس پوشیده است.

معلمی که 40 سال با یک پیراهن عکس انداخت! +عکس




تاریخ : دوشنبه 93/1/18 | 2:11 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()
   1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز