سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاورپوینت سه بعدی بسازید

یکی دیگر از توانایی‌های مثبت این نرم‌افزار این است که برای کار با آن نیاز به دیدن یک دوره آموزشی خاص ندارید

این روزها دیگر کسی از اسناد و مدارک کاغذی برای ارائه مطلبی استفاده نمی‌کند و شاهد آن هستیم که در تمامی جلسه‌های کاری و اداری اگر قرار است که در مورد پروژه‌ای صحبت شود و یا کاری ارائه شود، تمامی این موارد در قالب چند سری اسلاید ارائه خواهد شد.

به همین دلیل نرم‌افزارهایی که برای طراحی حرفه‌ای اسلایدها وجود دارند، این روزها بیشتر از قبل مورد استفاده کاربران قرار گرفته‌اند. گذشته از اسلایدها، امروزه بیشتر نشریه‌ها در قالب فایل‌های الکترونیک در فضای مجازی وجود دارند و داشتن نرم‌افزاری که این فایل‌ها را به‌راحتی بسازد، مسلما کار را در بسیاری از موارد به راه خواهد انداخت.

این بار قصد داریم که به شما نرم‌افزار Aurora 3D Presentation را معرفی کنیم. این نرم‌افزار یک برنامه کاملا حرفه‌ای و کاربردی است که برای ایجاد اسلاید سه‌بعدی طراحی شده است. با کمک این برنامه شما به آسانی می‌توانید برای تصاویر، متن‌ها و فیلم‌های خود نمایش‌های اسلایدی متفاوتی را طراحی کنید.

یکی از ویژگی‌های کلیدی این برنامه این است که بیش از 100 مدل به صورت پیش‌فرض در مدل‌های آماده خود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین این امکان وجود دارد که به آسانی از طریق این برنامه در هنگامی که به اینترنت اتصال دارید از پایگاه اطلاعاتی شرکت سازنده آن تمامی مدل‌های جدید را نیز دریافت کنید.

این برنامه تمرکز خود را روی ایجاد افکت‌های سه‌بعدی ویژه قرار داده است و اگر تا به حال تجربه کار با نرم‌افزارهای سه بعدی را نداشته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این برنامه استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های دیگر این برنامه این است که برای طراحی اسلایدها لازم نیست زمان زیادی را صرف کنید و تقریبا همه چیز به صورت آماده وجود دارد و تنها کافی است که شما تم مورد نظر و افکت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

پس از آن داده‌ها، مطالب و تصاویر خود را به اسلایدها اضافه کنید. محیط کاربری این نرم‌افزار به شکل هوشمندانه‌ای طراحی شده است و شما را از کار کردن در این محیط وجه به هیچ وجه خسته نخواهد کرد.

یکی دیگر از توانایی‌های مثبت این نرم‌افزار این است که برای کار با آن نیاز به دیدن یک دوره آموزشی خاص ندارید و تنها با مطالعه فایل راهنما یا از طریق کار کردن به صورت تجربی به تمامی ویژگی‌های برنامه پی خواهید برد و به آسانی با محیط آن ارتباط برقرار خواهید کرد.

از دیگر امکانات کلیدی این برنامه می‌توان به وجود افکت‌های سه‌بعدی نظیر Particle Gradient ،Metal Reflection و Glass اشاره کرد. با کمک همین افکت‌های ویژه شما می‌توانید Presentationهای خاص و متفاوتی را خلق کرده و با دیگران در این زمینه تفاوت داشته باشید.

علاوه بر این موارد برای اشیایی که در اسلایدهای خود استفاده می‌کنید هم قالب‌های ویژه‌ای به صورت از پیش تعریف شده در محیط نرم‌افزار وجود دارد. این برنامه با نسخه‌های مختلف ویندوز سازگار است. اگر از کار با محیط نرم‌افزار پاورپوینت مایکروسافت خسته شده‌اید و دوست دارید تا کار کردن با یک نرم‌افزار حرفه‌ای و متفاوت را تجربه کنید، می‌توانید این برنامه را از نشانی اینترنتی

http://aurora-3d-presentation.en.softonic.com دریافت کرده و آن را تجربه کنید.




تاریخ : جمعه 91/8/19 | 9:43 صبح | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()