سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنین 3 ماهه در شکم نوزاد 7 ماهه!

یک تیم پزشکی یمنی با انجام عمل جراحی موفقت آمیز، توانستند یک جنین را از شکم کودکی هفت ماهه خارج کنند!

بیمارستان بین المللی شهر "تعز" در جنوب یمن شاهد انجام عمل جراحی نادری بود که طی آن یک تیم پزشکی یمنی موفق به خارج کردن یک جنین از شکم کودکی هفت ماهه شدند.

 

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات (وام)، دکتر "انور عقلان"، مشاور جراحی کودکان و رئیس تیم پزشکی مذکور با بیان اینکه وجود جنین در شکم کودک یمنی یک پدیده نادر در جهان به شمار می آید، اعلام کرد که جنین خارج شده از شکم این کودک هفت ماهه، تنها چهار ماه با کودک اختلاف سنی داشته و سه ماه بوده است.

 

به گزارش شفقنا، این مشاور جراحی کودکان اظهار کرد که عمل جراحی روی کودک یمنی پس از آن صورت گرفت که آزمایش های پزشکی نشان دادند یک جنین سه ماهه در شکم این کودک هفت ماهه در حال رشد است.

دکتر "انور عقلان" با اشاره به اینکه عمل جراحی خارج کردن جنین از شکم کودک یمنی دو ساعت به طول انجامیده، اعلام کرد که وجود جنین در شکم نوزاد یک پدیده نادر به شمار می آید و در تاریخ پزشکی از هر 500 هزار نوزاد تنها یک نوزاد از این مساله رنج می برد.

رئیس تیم پزشکی یمنی با بیان اینکه وجود جنین در شکم نوزاد هفت ماهه نخستین مورد از این گونه پدیده نادر در تاریخ یمن به شمار می آید، تاکید کرد که جای هیچ نگرانی نیست چرا که وضعیت جسمانی کودک هفت ماهه مناسب بوده و وی در سلامت کامل به سر می برد.




تاریخ : سه شنبه 91/11/10 | 10:16 صبح | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()