سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

خرید گوشی با چه سیستم

عاملی مناسب تر است؟

استفاده از سیستم عامل های IOS, Android و Windows برای گوشی های تلفن همراه، بستگی به نیاز و کارکرد شما دارد.

  اگر شما طرفدار وفادار سیستم عامل خاصی نیستید، طراحی ظاهری گوشی های مختلف می تواند انتخاب شما را از هدف اصلی دور کند.
IOS ها دارای سیستم یکپارچه و نقاط قوت زیادی هستند، اما محدودیت هایی در قسمت هایی مانند iTunes دارند.
Androidها بسیار انعطاف پذیرترند و قابلیت تنظیم بیش تری دارند، اما با این حال استفاده از هر برنامه و سیستمی، قلق خاص خود را دارد که باعث می شود کاربران استفاده ی آسان تری داشته باشند.
Windows 8 برای گوشی های تلفن همراه، پایان پیشرفته ای است، سیستمی ساده، تازه و جذاب است که با کاربران معمولی رابطه خوبی برقرار می کند، اما کاربران پیشرفته ی گوشی های هوشمند نمی توانند با آن به خوبی همراه شوند.
البته سیستم عامل گوشی های بلک بری نیز وجود دارند که هنوز در چرخه ی توسعه گیر کرده اند و مدعی جدی به حساب نمی آیند. البته انتظار می رود که کمپانی بلک بری با پرده برداری از OS 10 و ارائه ی گوشی جدیدی در سال 2013، شگفتی ساز شود.
کمپانی بلک بری در ساخت گوشی ها همیشه در سربالایی قرار دارد و برای رضایت و وفادار ماندن مشتریانش و ایجاد امکانات جدید تلاش بسیاری می کند، اما همیشه انتظار می رود که این کمپانی به طور ناگهانی همه ی رقبایش را غافلگیر کند.
اگر قصد انتخاب سیستم Android را دارید، باید قبل از هر چیز به نسخه سیستم عامل فکر کنید. سیستم های Android به دلیل چند نسخه ای شدن تولیدکنندگان و اضافه شدن لایه های نرم افزاری سلیقه ای، دچار بحران هستند و گاهی نیز درموقعیت توسعه و به روز رسانی، درجا می زنند.
در حال حاضر و در موقعیت کنونی به شما توصیه می کنیم که از استفاده ی گوشی هایی که دارای آندروید 2.3 Gingerbread یا قدیمی تر اجتناب کنید و به استفاده از آندروید 4 Ice Cream Sandwich و 4.1 Jelly Bean اکتفا کنید. سیستم های آندروید پیشرفته، آن هایی است که از ابتدا امکان دریافت به روز رسانی سیستم عاملشان در همه جا جود داشته باشد.
در بخش ویندوز تلفن های همراه، ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7، برای انتخاب گزینه بهتری است، زیرا هنوز برای به روز رسانی نرم افزاری ویندوز 7 فایل های قابل دریافت همه جانبه ای موجود نیست.
آی فون نیز به روز رسانی های خوبی در سال های اخیر داشته است و جدیدترین سیستم عاملی می باشد که در فناوری های جدید به کار گرفته شده است.
IOS 6 سیستم عاملی است که در آیفون 5، 4s و 4 به کار رفته است، اما در مدل 3GS و قبل از آن به کار نرفته است.
بهترین گوشی های آی فون: ما به شما آی فون 4s را پیشنهاد می کنیم، اما مطمئنا زمانی که آی فون 5 به بازار آید، برای خرید انتخاب مناسب تری است.
بهترین گوشی های آندروید: سامسونگ گلکسی S3 ، اچ تی سی 1x، و اچ تی سی Evo 4G LTE گزینه های مناسبی هستند.
بهترین گوشی های ویندوز: نوکیا Lumia 920 و سامسونگ Ativ S می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.




تاریخ : دوشنبه 91/6/27 | 3:35 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()