سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سرقت از کوچکترین مدرسه دنیا

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش و هوشیاری پلیس شهرستان دیر در استان بوشهر سارق کوچکترین مدرسه دنیا در مدرسه کالو طی یک عملیات دستگیر و روانه زندان شد.

حیدر عباس‌ز‌اده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک مورد سرقت از مدرسه کالو «کوچکترین مدرسه دنیا» بلافاصله پلیس وارد عمل شد، و در تحقیقات شبانه‌روزی و گسترده خود به فردی بنام «ح» مظنون که پس از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقامات قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کرد.

وی افزود: بنابراین گزارش، متهم در بازجویی‌های به عمل آمده توسط مأموران آگاهی شهرستان دیر به سرقت وسایل و تجهیزات ماهواره‌ای کوچکترین مدرسه دنیا اعتراف کرد و این وسایل سرقت شده به مدرسه بازگردانده شده و سارق نیز روانه زندان شد.

کشف و ضبط کالای عتیقه توسط پلیس بوشهر

عباس‌زاده ادامه داد: همچنین با تلاش و هوشیاری پلیس شهرستان بوشهر حین کنترل و گشت‌زنی در سطح شهر، تعدادی کالای عتیقه کشف و ضبط شد.

وی گفت: مأموران انتظامی شهرستان بوشهر در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به فردی بنام «ع» مظنون شده و پلیس در بازرسی‌های به عمل آمده از این متهم تعداد هفت قطعه سنگ، 14 عدد سکه ، یک عدد مجسمه کوچک و یک عدد خنجر کشف و ضبط و متهم دستگیر و به همراه کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قضایی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد، ضمن اینکه متهم قصد انتقال این کالاها را از استان بوشهر به کرمانشاه داشته است.

کشف بیش از یک هزار ساعت مچی غیرمجاز در گناوه

این مقام انتظامی استان بوشهر در ادامه این گفت‌و‌گو اظهار داشت: پلیس شهرستان گناوه در یک عملیات بیش از یک هزار عدد ساعت مچی فاقد هرگونه مجوزی کشف و ضبط کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مأموران آگاهی شهرستان گناوه حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو سمند مظنون شدند.

وی ادامه داد: پلیس بلافاصله خودرو را متوقف و در بازرسی‌های به عمل آمده از این فرد تعداد یک هزار و 70 عدد ساعت مچی خارجی فاقد مجوز کشف و ضبط کرد، خودرو حامل کالای قاچاق توقیف و راننده برای طی مراحل قضایی به پایگاه انتظامی انتقال داده شد.

عباس‌زاده گفت: ارزش محموله کشف شده بالغ بر 321 میلیون ریال برآورد شده است.




تاریخ : دوشنبه 91/6/27 | 3:52 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()