سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 همه می‌خواستند در عروسی دختر فامیل شرکت کنند و همهمه‌ای بود غافل از اینکه مرگ نوزادی همه را سیاهپوش خواهد کرد.

دفتر زندگی نوزاد 10ماهه‌ای که همراه مادر و برادر خود برای شرکت در مجلس عروسی دختر دایی‌اش به روستاهای فریمان رفته بود در حادثه‌ای غمبار بسته شد.

پدر محمد کوچولو که 29ساله‌است به شوک گفت: روز چهار شنبه گذشته همسرم و دو بچه‌ام را به شهرستان فرستادم تا در کارهای مجلس عروسی دختر برادرزنم کمک کند. چون شهرستان محل زندگی‌مان به مشهد نزدیک است قرار بود پنجشنبه بعد از ظهر یعنی همان روز عروسی نیز من به راه بیفتم و خودم را به مجلس عروسی برسانم. حدود ساعت 11 صبح روز پنجشنبه همسرم پس از آنکه پوشک بچه را تعویض و او را داخل خانه رهاکرد و برای شست‌وشوی کهنه به داخل حمام رفت. متأسفانه غفلت همسرم باعث شد تا بچه به صورت چاردست و پا به داخل حیاط برود. سید مهدی آهی کشید و افزود: همسرم بعد از شستن کهنه، سرش به گفت‌وگو با اطرافیان گرم شد و ناگهان فهمید که بچه غیبش زده است و زمانی که همه دنبال بچه‌ام می‌گشتند جسد بی‌جان وی را داخل جوی آبی که از وسط حیاط خانه می‌گذرد پیدا کردند. پدر این نوزاد گفت: ساعت 2 بعدازظهر بود و در محل کارم مشغول خوردن ناهار بودم که همسرم زنگ زد. فکر می‌کردم وی می‌خواهد بگوید زودتر راه بیفتم. اما وقتی گوشی را جواب دادم همسرم با گریه و ناله از مرگ پسرمان خبر داد.

با شنیدن این خبر نفهمیدم چطور خودم را به محل رساندم و پس از انجام اقدامات لازم بچه‌ام را در قبرستان روستای محسن‌آباد فریمان دفن کردیم.

این مرد افزود: ای کاش همسرم بیشتر حواس خودش را جمع می‌کرد و من به همه خانواده‌ها توصیه می‌کنم در زمان برگزاری چنین مجالسی حواس خود را جمع کنند و مراقب بچه‌ها باشند تا چنین حوادثی به وجود نیاید.

رئیس پلیس فریمان نیز به شوک گفت: 4 ساعت پس از وقوع حادثه، مرگ نوزاد 10ماهه به 110 گزارش داده شد و مأموران پاسگاه انتظامی ایاز پلیس فریمان مأموریت یافتند تا به روستای موسی آباد اعزام و برای بررسی موضوع وارد عمل شوند.

سرهنگ ابوالقاسم باقری افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از خفگی نوزاد در جوی آب داخل خانه که 40 سانتیمتر عمق دارد بود. وی گفت: با انجام اقدامات قانونی لازم به دستور مقام قضایی، جسد نوزاد برای خاکسپاری به خانواده‌اش تحویل داده شد.




تاریخ : جمعه 91/6/31 | 2:41 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()