سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک جوان 34 ساله که اهل و ساکن روستای عباس‌آباد از توابع شهرستان مرزی بندر مرزی آستارا است، زندگی گرمی را در کنار 15 فرزند و نوه می‌گذراند.

به گزارش شریان نیوز، «اکبر کمال‌بین» متولد 1358 و فرزند نخست خانواده است که در سال 1370 ازدواج کرده و هم‌اکنون 10 فرزند، 2 داماد، یک عروس و 5 نوه دارد.

کمال‌بین که به شغل آرماتوربندی ساختمان مشغول است در خصوص ازدواج زود هنگام خود توضیح داد: پس از به وقوع پیوستن مشکلات جسمانی که برای مادرم در دوران نوجوانی بنده پیش آمد، بزرگان خانواده تصمیم به ازدواجم گرفتند تا علاوه بر تشکیل خانواده، من و همسرم کمکی برای خانواده باشیم.

وی ادامه داد: «مرتضی، رقیه، لیلا، علی، رضا، رباب، محمد، حسین، ابوالفضل و عباس» ده فرزند بنده هستند که 5 نوه، شیرینی و گرمی دیگری به زندگی‌ام بخشیده است.

جوان 34 ساله با 10 فرزند و 5 نوه

اکبر کمال‌بین با اشاره به اینکه در سال 1371 نخستین فرزند وی متولد شد، در پاسخ به این سوال که «آیا از زندگی خود راضی هستی؟» جواب داد: «راضیم به رضای خداوند متعال»

وی در پایان در خصوص وضعیت معیشتی خود تصریح کرد: تا دو سال گذشته که کار ساختمان‌سازی به شکل مداوم برقرار بود، مشکلی نداشتیم، ولی هم‌اکنون با کاهش شدید کار، فشار سنگین ناشی از مشکلات مالی را بیشتر احساس می‌کنم.

وی در کنار همسرش که متولد 1351 و چند سال از او بزرگتر است و فرزندان مجرد، تنها در خانه‌ای کوچک در همان روستا به زندگی مشغول است.




تاریخ : دوشنبه 93/1/18 | 1:52 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

نبش قبر دختر پنج ماهه در مشهد

معتاد شیشه ای که پس از مرگ مشکوک دختر 5 ماهه اش جسد او را به طور غیرقانونی با همدستی یک زن در مشهد دفن کرده بود دستگیر شد و با دستور مقام قضایی جسد کودک نیز پس از نبش قبر به پزشکی قانونی انتقال یافت.


نبش قبر دختر پنج ماهه در مشهد

 

صبح روز گذشته یکی از شهروندان با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد زن و شوهر معتادی فرزند 5 ماهه خود را از 3 روز قبل در اطراف کوه های خلج دفن کرده اند.

در پی دریافت این خبر کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی تحقیقات غیرمحسوس خود را آغاز کردند و پس از جمع آوری یک سری اطلاعات پلیسی ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

به دستور «قاضی موحدی راد» زن و مرد مذکور در منطقه سیدی دستگیر و از آنان بازجویی شد. مرد 32 ساله وقتی متوجه شد که پلیس از ماجرای دفن غیرقانونی دختربچه اطلاع دارد گفت: این زن همسر من نیست. من مدتی قبل با دختری ازدواج کردم و صاحب یک فرزند دختر شدم. حدود 2 ماه قبل همسرم به خاطر اعتیاد شدیدی که به کریستال و شیشه داشتم مرا با فرزندم رها کرد و به مکان نامعلومی رفت. آن روز من به اداره آگاهی رفتم و پلیس را در جریان گم شدن همسرم قرار دادم ولی به خاطر اعتیادی که داشتم نمی توانستم از دخترم نگهداری کنم به ناچار او را به منزل این زن بردم تا از او نگهداری کند. او تنها بود و گاهی برای استعمال کریستال یا شیشه به منزل او که «پاتوق» شده بود می رفتم.

مرد 32 ساله ادامه داد: چند روز قبل دخترم به شدت گریه می کرد و هر کاری می کردم ساکت نمی شد تا این که این زن، دخترم را از من گرفت و زیر دوش آب سرد برد ولی ناگهان دیدیم که او مرده است. هر دو نفر به شدت ترسیده بودیم و نمی دانستیم چکار بکنیم تا این که تصمیم گرفتیم بدون آن که کسی متوجه شود او را دفن کنیم به همین خاطر هم جسد او را به گورستانی در اطراف کوه های خلج بردیم و با کندن یک گودال جسدش را دفن کردیم.

گزارش خراسان حاکی است: در پی اعترافات این مرد با توجه به مرگ مشکوک کودک 5 ماهه، مقام قضایی دستور نبش قبر را صادر کرد و جسد دختربچه برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی مشهد حمل شد.

تحقیقات بیشتر از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی درباره چگونگی مرگ این دختر با صدور دستوراتی از سوی قاضی ویژه قتل عمد ادامه دارد.

 




تاریخ : یکشنبه 93/1/17 | 7:24 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

بامداد گذشته حادثه گازگرفتگی در محله پونک خبرساز شد.

جدال زوج جوان با مرگ در یازدهمین بامداد نوروز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی آتش‌نشانی تهران  عنوان کرد: در ساعت 1:17 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از حادثه گازگرفتگی یک خانواده در یک ساختمان مسکونی مطلع شدند و بلافاصله این ایستگاه آتش‌نشانی عازم محل حادثه شدند.

جلال ملکی ادامه داد: این حادثه در یک واحد 80 متری در یک ساختمان دو طبقه 8 واحدی رخ دده بود که همسایگان از غیبت ساکنان این واحد نگران شده بودند و قبل از رسیدن آتش‌نشانان درب را باز و یک زوج جوان را خارج کرده بودند.

آتش‌نشانان پس از رسیدن زن و شوهر جوان را که به شدت مسموم شده بودند تحویل عوامل اورژانس دادندو پس از ایمن‌سازی محل عملیات رابه پایان بردند.

به گفته مقام مسئول در آتش‌نشانی علت حادثه استفاده از دودکش نامناسب و عدم نسب کلاهک برای آبگرمکن و بخاری بود.

عملیات در ساعت 1:53 دقیقه به پایان رسید.




تاریخ : یکشنبه 93/1/17 | 7:20 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

شلوار مخصوص بانوان شلخته +عکس

بدون شک همه دختر خانمها پوشیدن شلوار جین سفید را دوست دارند. ست کردن یک جین ساده سفید با هر لباسی کار راحتی است و به خوش پوشی خانمهای جوان هم کمک میکند.

 بدون شک همه دختر خانمها پوشیدن شلوار جین سفید را دوست دارند. ست کردن یک جین ساده سفید با هر لباسی کار راحتی است و به خوش پوشی خانمهای جوان هم کمک میکند. اما مشکل اغلب خانمها کثیف و لک شدن شلوار سفید است و اکثرا به خاطر این مسئله از پوشیدن آن خودداری میکنند.

اخیرا نوعی شلوار جین سفید ضد لک روانه بازار شده است که به طرز عجیبی این مشکل را حل کرده است. یک کمپانی تولیدی لباس با نام " جو جینز " شلواری روانه بازار کرده که لک نمیشود. در تیزر تبلیغاتی این شلوار دیده میشود که لک ناشی از انواع قهوه و چای و روغن و نوشابه روی این شلوار هیچ رد پایی از خود به جا نمیگذارد. قیمت آن بسته به کوتاهی و بلندی شلوار از 145 تا 189 دلار اعلام شده است و سازنده آن میگوید حتی مواد آرایشی مثل رژ لب و لاک هم قادر به ایجاد لک روی شلوار نیست. البته گفتنی است این خاصیت ضد لک تنها تا 20 بار شستشوی شلوار پا برجا خواهد بود.

شلوار ضد لک

شلوار ضد لک




تاریخ : یکشنبه 93/1/17 | 7:15 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

1621 پایان تلخ زندگی دختر 12 ساله در روز طبیعت

«فاطمه حداد» صبح روز 13 فروردین ماه همراه خانواده از روستای محل زندگی‌شان «شاهین بی‌جان»  از توابع شهر زاوه خراسان رضوی به سمت مزار سلطان سلیمان حرکت کردند تا این روز را در دامان طبیعت سپری کنند. آنها روز پر خاطره‌ای را پشت سر گذاشتند و غروب آفتاب بود که «محمد» پدر فاطمه پشت فرمان خودروی مینی‌بوس سفید رنگ ایویکو خود نشست و آنها به سمت خانه خود به راه افتادند.

در مسیر بازگشت،پدر فاطمه وارد پمپ بنزین جعفرآباد شد و پس از سوختگیری گازوئیل دوباره به راه افتاد. فاطمه روی صندلی کنار در نشسته بود و از پنجره بیرون را تماشا می‌کرد.

دقایقی بعد هنگام دور زدن مینی بوس از پیچ جاده، دختر نوجوان تعادل خود را از دست داد و از روی صندلی به جلو پرتاب شد و بدنش با دستگیره در مینی بوس برخورد کرد. در این لحظه در خودرو باز و فاطمه به بیرون پرتاب شد.پدر فاطمه با عجله مینی‌بوس را متوقف کرد.

 وی و خانواده‌اش هراسان و وحشت‌زده از خودرو پیاده شدند.حال فاطمه به علت اصابت سرش با آسفالت کف جاده و ضربه ناشی از این برخورد بشدت وخیم بود. آنها پیکر نیمه جان دختر نوجوان را بلافاصله به درمانگاه چخماق – در اطراف شهر زاوه -انتقال دادند و پزشکان با انجام معاینه اولیه، مرگ وی را قبل از رسیدن به مرکز درمانی اعلام کردند.




تاریخ : شنبه 93/1/16 | 6:43 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز