سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

خرید گوشی با چه سیستم

عاملی مناسب تر است؟

استفاده از سیستم عامل های IOS, Android و Windows برای گوشی های تلفن همراه، بستگی به نیاز و کارکرد شما دارد.

  اگر شما طرفدار وفادار سیستم عامل خاصی نیستید، طراحی ظاهری گوشی های مختلف می تواند انتخاب شما را از هدف اصلی دور کند.
IOS ها دارای سیستم یکپارچه و نقاط قوت زیادی هستند، اما محدودیت هایی در قسمت هایی مانند iTunes دارند.
Androidها بسیار انعطاف پذیرترند و قابلیت تنظیم بیش تری دارند، اما با این حال استفاده از هر برنامه و سیستمی، قلق خاص خود را دارد که باعث می شود کاربران استفاده ی آسان تری داشته باشند.
Windows 8 برای گوشی های تلفن همراه، پایان پیشرفته ای است، سیستمی ساده، تازه و جذاب است که با کاربران معمولی رابطه خوبی برقرار می کند، اما کاربران پیشرفته ی گوشی های هوشمند نمی توانند با آن به خوبی همراه شوند.
البته سیستم عامل گوشی های بلک بری نیز وجود دارند که هنوز در چرخه ی توسعه گیر کرده اند و مدعی جدی به حساب نمی آیند. البته انتظار می رود که کمپانی بلک بری با پرده برداری از OS 10 و ارائه ی گوشی جدیدی در سال 2013، شگفتی ساز شود.
کمپانی بلک بری در ساخت گوشی ها همیشه در سربالایی قرار دارد و برای رضایت و وفادار ماندن مشتریانش و ایجاد امکانات جدید تلاش بسیاری می کند، اما همیشه انتظار می رود که این کمپانی به طور ناگهانی همه ی رقبایش را غافلگیر کند.
اگر قصد انتخاب سیستم Android را دارید، باید قبل از هر چیز به نسخه سیستم عامل فکر کنید. سیستم های Android به دلیل چند نسخه ای شدن تولیدکنندگان و اضافه شدن لایه های نرم افزاری سلیقه ای، دچار بحران هستند و گاهی نیز درموقعیت توسعه و به روز رسانی، درجا می زنند.
در حال حاضر و در موقعیت کنونی به شما توصیه می کنیم که از استفاده ی گوشی هایی که دارای آندروید 2.3 Gingerbread یا قدیمی تر اجتناب کنید و به استفاده از آندروید 4 Ice Cream Sandwich و 4.1 Jelly Bean اکتفا کنید. سیستم های آندروید پیشرفته، آن هایی است که از ابتدا امکان دریافت به روز رسانی سیستم عاملشان در همه جا جود داشته باشد.
در بخش ویندوز تلفن های همراه، ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7، برای انتخاب گزینه بهتری است، زیرا هنوز برای به روز رسانی نرم افزاری ویندوز 7 فایل های قابل دریافت همه جانبه ای موجود نیست.
آی فون نیز به روز رسانی های خوبی در سال های اخیر داشته است و جدیدترین سیستم عاملی می باشد که در فناوری های جدید به کار گرفته شده است.
IOS 6 سیستم عاملی است که در آیفون 5، 4s و 4 به کار رفته است، اما در مدل 3GS و قبل از آن به کار نرفته است.
بهترین گوشی های آی فون: ما به شما آی فون 4s را پیشنهاد می کنیم، اما مطمئنا زمانی که آی فون 5 به بازار آید، برای خرید انتخاب مناسب تری است.
بهترین گوشی های آندروید: سامسونگ گلکسی S3 ، اچ تی سی 1x، و اچ تی سی Evo 4G LTE گزینه های مناسبی هستند.
بهترین گوشی های ویندوز: نوکیا Lumia 920 و سامسونگ Ativ S می تواند پیشنهاد خوبی برای شما باشد.




تاریخ : دوشنبه 91/6/27 | 3:35 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()
شب نشینی طلایی در خانه عمه!!

شب‌نشینی طلایی در خانه عمه

 
 
پسر جوانی که برای دستبرد به گاوصندوق خانه عمه‌اش اعضای خانواده او را هنگام خوردن شام مسموم کرده بود، دستگیر شد.
دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 06:00

به گزارش خبرنگار ما، هجدهم شهریور مردی مأموران کلانتری نبرد را از جریان سرقت از خانه‌اش با خبر کرد و گفت به برادر‌زاده همسرم مظنون هستم. 

شاکی به مأموران گفت: پنجم شهریور اعضای خانواده برادر همسرم از شهرستان به خانه ما آمدند و قرار شد چند روز برای تفریح دسته‌جمعی به شمال برویم. بنابراین چندروزی برای تفریح به یکی از شهرهای شمال کشور رفتیم و روز 13 شهریور به تهران برگشتیم. همان شب در حال خوردن شام بودیم که ناگهان همه ما بیهوش شدیم، وقتی به هوش آمدیم متوجه شدیم یکی از پسرانم به خانه ما آمده و ما را به بیمارستان رسانده است اما از مهدی برادر‌زاده همسرم خبری نبود. شاکی ادامه داد: پزشکان بعد از معالجه به ما گفتند علت بیهوشی مسمومیت شدید غذایی ناشی از مصرف داروهای خواب‌آور بوده است. وقتی حالمان بهتر شد و به خانه برگشتیم چند بار با تلفن همراه مهدی تماس گرفتیم اما او جواب نمی‌داد. 

مالباخته در رابطه با اطلاع از سرقت اموالش نیز گفت: چند روزی از بازگشت خانواده مهدی به شهرستان نگذشته بود که برای برداشتن اسناد و مدارکم در گاو‌صندوق را باز کردم که متوجه سرقت یک کیلو از طلاهای همسرم به همراه 30 میلیون تومان پول نقد که داخل گاو صندوق گذاشته بودیم، شدم و بلافاصله با خانواده مهدی تماس گرفتم و از آنها درخواست کردم تا او را به تهران بیاورند.

با توجه به اظهارات مالباخته مأموران مهدی ـ 22 ساله را دستگیر کردند اما او به مأموران گفت: شب حادثه به علت خوردن عصرانه در بیرون از خانه عمه‌ام اشتهایی برای خوردن شام نداشتم به خاطر همین آن شب غذا نخوردم و اطلاعی هم از موضوع سرقت ندارم. با وجود انکار سرقت از سوی مهدی به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 14 رسیدگی به پرونده در دستور کار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. 

تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مهدی در جریان بازجویی‌ها در مقابل افسر پرونده اعتراف کرد. او گفت: قبل از حرکت به سمت شمال هنگامی که شوهر عمه‌ام برای برداشتن پول با عمه‌ام صحبت می‌کرد متوجه شدم که داخل گاو صندوق مبلغ زیادی پول وجود دارد و از همانجا وسوسه سرقت پول‌ها به جانم افتاد. 

در طول مسافرت مدام در حال کشیدن نقشه برای سرقت گاو صندوق بودم، وقتی به تهران برگشتیم به داروخانه رفتم و چند بسته قرص خواب‌آور خریدم و همان شب هم به بهانه درست‌کردن کتلت به داخل آشپزخانه رفتم وقتی در حال آماده کردن کتلت بودم قرص‌ها را داخل آن ریختم اما خودم به بهانه اینکه اشتها ندارم، شام نخوردم تا اینکه حدود ساعت 12 بود که همه بیهوش شدند بعد داخل اتاق رفتم و کلید گاو صندوق را پیدا کردم و پس از سرقت به شهرستان خودمان رفتم و طلاها را به مبلغ 30 میلیون تومان به یکی از دوستانم فروختم. 

سرهنگ کارآگاه محمد اشراقی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری خریدار طلاها از کشف مقداری از آنها از منزل مالخر گفت: متهمان به همراه متهم اصلی پرونده جهت تکمیل تحقیقات همچنان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

 




تاریخ : دوشنبه 91/6/27 | 3:31 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

درختی عجیب در جزیره سوکاترا

 




تاریخ : یکشنبه 91/6/26 | 4:8 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()
کدو حلوایی با داشتن غنی‌ترین ریزمغذی‌ها، مجهز به سلاح‌هایی موثر برای مقابله با بیماری‌هاست.

  به نقل از افکارنیوز: از آنجایی که برای درمان و بهبود هر آسیبی در بدن نوع خوراکی و طریقه ی مصرف آن برای نفوذ بهتر عمل کرده و در جهت رفع مشکل نتیجه ی بهتری خواهد داد برای آن دسته از خانمهایی که به هر دلیلی موهایشان دمیج و آسیب دیده شده علی الخصوص که این اتفاق در اثر رنگ کردن زیاد و یا مش و بلوند کردن مکرر موها رخ داده راهکاری بسیار مفبد و قابل توجه پیشنهاد می دهیم که قطعا تاثیر گذاری مثبت آن را بر بهبود موهای آسیب دیده ی خود خواهید دید.

ناگفته نماند این میوه که از دسته صیفی جات به شمار می رود علاوه بر ترمیم موهای آسیب دیده برای پوست نیز بسیار مفید بوده و دارای خاصیت ضد چروکی هم می باشد.

کدو حلوایی، کدویی پُر خاصیت

این گیاه خوراکی حاوی اکسید‌های قدرتمند آنتی‌هیدروکسی است که یک اسید طبیعی در میوه است و سلول‌های مرده پوست را برطرف کرده و پوست را درخشان می‌کند. همچنین حاوی ویتامین A است که به تولید سلول‌های پوستی جدید و نرم‌تر و جوان‌تر شدن این بافت کمک می‌کند.

کدو حلوایی با داشتن غنی‌ترین ریزمغذی‌ها، مجهز به سلاح‌هایی موثر برای مقابله با بیماری‌هاست.

کدو حلوایی به دلیل داشتن مقادیر بالای کاروتنوئید30 درصد از بروز تمام انواع سرطان‌ها نیز پیشگیری می‌کند.
علاوه بر این کدو حلوایی به دلیل دارا بودن مقادیر بالای بتاکاروتن که در میوه‌ها و سبزی‌های نارنجی رنگ مثل هویج و کدو به وفور یافت می‌شود، از پوست در برابر تشعشعات ماوراء بنفش محافظت می‌کند و مصرف عصاره آن به طور روزانه حتی تاثیر محافظتی کرم ضد آفتاب را افزایش می‌دهد.
عصاره کدو حلوایی لایه محافظی روی پوست در برابر فاکتورهای محیط زیستی دیگر مثل آلودگی هوا، استرس و دود سیگار ایجاد می‌کند.

تخمه‌های کدو حلوایی به دلیل این که منابع سرشار از عنصر روی و اسیدهای چرب امگا ـ 3 هستند، مهارت و توان مغز را بالا برده و به شما کمک می‌کنند بهتر و سریع‌تر فکر کنید، ذهن شما را تیزتر کرده و در عین حال سبب تقویت تراکم استخوان‌های سالم می‌شود.

اسیدهای چرب موجود در این محصول جالیزی همچنین در از بین بردن چین و چروک‌های پوست موثر است.

کدو حلوایی علاوه بر این‌ها سرشار از ویتامین C و ویتامین B می باشد که برای رشد و بهبود موهای آسیب دیده بسیار مفید است.
همچنین کارشناسان می‌گویند: اگر به هنگام پخت و پز اندکی از روغن تخم کدو استفاده کنید، در تقویت بهداشت دهان و دندان شما و پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها بسیار موثر است.

به جز کدوحلوایی برای برطرف شدن دمیج و آسیب موها خوردن روغن کنجد و روغن ماهی، انجیر، سبزیهای با برگهای تیره، گردو و خرما نیز توصیه می شود که افرادی که موهایشان دچار موخوره و خشکی بیش از حد شده می توانند با روغن ماهی و کنجد نوک موهایشان را چرب کنند و یا فبل از حمام برای تقویت ریشه ی آنها با این روغنها سر را ماساژ دهند.




تاریخ : یکشنبه 91/6/26 | 3:50 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

دختری که 38 سال را به تنهایی

در جنگل زندگی کرد !

گزارش میشود دختری که حدود 38 سال پیش اعلام شده بود مفقود شده است به صورت معجزه آسایی زنده پیدا شده است .

  گزارش میشود دختری که حدود 38 سال پیش اعلام شده بود مفقود شده است به صورت معجزه آسایی زنده پیدا شده است .
او که تمام این مدت در جنگلها زندگی کرده است اکنون 42 ساله است و هنگامیکه مفقود شد تنها 4 سال سن داشت. اهالی روستاهای اطراف محل زندگی او مدتها حرفهایی در مورد زنی که در جنگل زندگی میکند نقل میکردند اما این حرفها همیشه در حد یک شایعه باقی ماند و هرگز تصور نمیشد این دختر همان دختر گم شده در سن 4 سالگی باشد.


او به صورت نیمه جان در حالیکه هیچ لباسی بر تن نداشته است با موها و ناخنهای بلند در کنار قبرستان یک روستای همجوار با جنگل پیدا شد. و پدر مادرش با شنیدن این خبر برای شناسایی او به آن محل رفتند و مادرش او را از روی علامتی که از کودکی بر چهره داشت شناسایی کرد. وی مدتی تحت درمان بود و اکنون با پدر 62 ساله و مادر 58 ساله اش زندگی میکند. آنها هرگز تصور نمیکردند روزی دوباره دخترشان را ببینند.
در سال 1974 او در حال بازی با دختر خاله اش در جنگل مففود شد و همان شب طوفان سهمگینی اتفاق افتاد و تصور همگان بر این بود که این دختر 4 ساله از طوفان جان سالم به در نبرده است. اگرچه خانواده او مدتها تمام c را برای یافتنش جستجو کردند اما او هرگز پیدا نشد.


او اکنون نمیتواند درست صحبت کند و تنها قادر به بیان چند کلمه جزیی از جمله "مادر" و "پدر" است. وی علیرغم 40 سال دور بودن از اجتماع انسان خجالتی نیست اما همچنان رفتاری کودکانه دارد و با بچه ها بازی میکند و به رقص و شادی در خیابانها میپردازد.

 




تاریخ : یکشنبه 91/6/26 | 3:31 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز