سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمیلتان را بدون از دست دادن
محتویات عوض کنید!!
اگر تصمیم دارید که پست الکترونیکی خود را از یک سرویس به سرویسی دیگر منتقل کنید دلیلی وجود ندارد که ایمیل های دریافتی و فرستاده شده در سرویس قبلی خود را از دست دهید.
ایمیلتان را بدون از دست دادن محتویات عوض کنید

  امکانات import و forwarding عوض کردن ایمیل برای شما را کاری تقریبا آسان میکنند.

اگر تصمیم دارید که پست الکترونیکی خود را از یک سرویس به سرویسی دیگر منتقل کنید دلیلی وجود ندارد که ایمیل های دریافتی و فرستاده شده در سرویس قبلی خود را از دست دهید. اتفاقا خیلی از سرویس دهندگان ایمیل خوشحال می شوند که کار بسته بندی ایمیل ها و مخاطبان را برای شما آسان کنند تا به راحتی شما عمل انتقال بر روی سرویس آنها را انجام دهید.

وارد کردن ایمیل ها و لیست مخاطبان از سرویس قبلی

Forward کردن ایمیل های موجود در سرویس قبلی راهی بسیار ساده و آشکار است. همه سرویس دهندگان ایمیل به شما امکان import کردن را میدهند. قبل از importکردن به سرویس دهنده ایمیل قبلی خود بروید و مطمئن شوید که همه ایمیل هایی که می خواهید با خود داشته باشید درون inbox یا همان صندوق ورودی قرار دارند چراکه تنها ایمیل هایی که در این صندوق قرار دارند در import شامل می شوند. سپس به سرویس دهنده جدید خود بروید و از قسمت Options به دنبال import بگردید و از آن قسمت ایمیل ها و لیست مخاطبان خود را import کنید.

پیدا کردن لینک import

موقعیت این لینک در سیستم های مختلف متفاوت می باشد. اگر در حال انتقال به جی میل هستید بر روی دکمه ای که تصویر یک چرخ دنده است کلیک کنید تا به صفحه Settings یا تنظیمات منتقل شوید و از آنجا به زبانه Accounts and import بروید. اگر در حال انتقال به Outlook هستید میتوانید بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و سپس بر روی More mail settings کلیک کرده و سپس بر روی Sending\Receiving Email From Other Accounts کلیک کنید. و اگر به hotmail می روید به Options رفته و از آنجا به More Options بروید. در این قسمت به تنظیمات مربوط به این کار دسترسی خواهید داشت.

جابجایی به ایمیل یاهو

اگر در حال انتقال به سرویس یاهو هستید این کار کمی مشقت بار خواهد بود. سرویس یاهو امکان import کردن از دیگر سرویس ها را به شما نمی دهد. شما می توانید یا بصورت تکی ایمیل ها را forward کنید و یا اینکه از یک سیستم خارجی مثل TrueSwitch استفاده کنید. Import کردن لیست مخاطبان در یاهو کار بسیار آسانی است. برای این کار به Contacts و سپس به View All Contacts بروید و سپس مراحل را ادامه دهید.

جابجایی از ایمیل یاهو

جابجایی از ایمیل یاهو به دیگر سرویس ها یکی از آسان ترین کارها در مقایسه با انتقال به دیگر سرویس هاست. فقط کافیست در تنظیمات import رفته و username و password یاهو خود را وارد کنید. Forward کردن ایمیل های آینده به یک سرویس دیگر در یاهو امکان پذیر نیست. شما می توانید یا بصورت تکی ایمیل ها را forward کنید و یا اینکه از یک سیستم خارجی مثل TrueSwitch استفاده کنید.

استفاده از TrueSwitch

TrueSwitch یکی از سیستم های آنلاین مهاجرت بین سرویس دهنده های ایمیل می باشد. برای اکثر این مهاجرت ها شما باید هزینه ای پرداخت کنید اما برای استفاده از این سیستم برای انتقال به سیستم های Gmail یا Hotmail یا AOLMail یا Verizon و یا Comcast نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. این سیستم برای سرویس یاهو رایگان نمی باشد. این سیستم به شما این امکان را می دهد تا تمامی ایمیل های موجود را برای 90 روز آینده بدون حذف شدن از ایمیل قبلی forward کنید. همچنین با شما این امکان را میدهد تا به دوستانتان که هنوز در حال فرستادن به ایمیل قبلی شما هستند اعلام کنید که آدرس ایمیل شما تغییر یافته است.




تاریخ : سه شنبه 91/7/18 | 7:5 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

خودکشی خریدار

1میلیون و500 هزارتا سکه!!

پس از آنکه بازار سکه و ارز دچار نوسانات شدید قیمتی شد، عده ای سعی کردند با دمیدن در تنور این ناآرامی ها سودهای کلان به جیب زده و با ایجاد تنش در بازار به سودهای میلیونی و حتی میلیاردی دست پیدا کنند اما اقدامات مسئولین برای به آرامش رسیدن بازار ارز و سکه جواب داد و حباب قیمت در این بازارها هر روز کوچک و کوچکتر می شود و این یعنی ضرری هنگفت برای دلالانی که در رویای سودهای سرشار وارد این بازار شده بودند.

براساس این گزارش، طی روز های گذشته یکی از دلالانی که به طمع سودهای میلیاردی در چند روز گذشته اقدام به خرید یک میلیون و 500 هزار قطعه سکه کرده بودند پس از کاهش قیمت سکه در اثر فشار روانی ناشی از ویران شدن کاخ آروزهایش در تهران اقدام به خودکشی کرد.

این گزارش می افزاید، شاید سرنوشت همه دلالان سکه و ارز به مرگ ختم نشود اما با اهتمامی که در مسئولین برای برخورد با این اخلال گران است به طور حتم همه این افراد دیر یا زود در دامی که خود پهن کرده اند گرفتار می شوند.




تاریخ : سه شنبه 91/7/18 | 6:58 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

انتقام اسیدی

پیرمرد 68 ساله از زن جوان!

پیرمرد 68ساله وقتی دید همسر سابقش دیگر حاضر نیست به زندگی با او ادامه دهد، نقشه اسیدپاشی کشید اما تصور نمی‌کرد با این کار باعث مرگ او شود.
اواخر مرداد امسال ساکنان یکی از خیابان‌های رشت با شنیدن فریادهای زن جوانی در جریان حادثه‌ای هولناک قرار گرفتند.

زن فریاد می‌زد«سوختم، سوختم» و کمی آن‌طرف‌تر، پیرمردی که ظرفی در دست داشت به چشم می‌خورد.

پیرمرد بی‌درنگ پا به فرار گذاشت و شاهدان وقتی فهمیدند که زن جوان هدف اسیدپاشی قرار گرفته است، با اورژانس تماس گرفتند و او را به بیمارستان انتقال دادند.
درحالی‌که تلاش پزشکان برای درمان او شروع شده بود، تیمی از کارآگاهان آگاهی وارد عمل شدند و تحقیقات درخصوص این پرونده شروع شد.

مأموران با حضور در بیمارستان و محل حادثه به تحقیق از زن جوان و شاهدان پرداختند و متوجه شدند عامل اسیدپاشی همسر سابق این زن به نام جعفر بوده است.
بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد 68ساله به‌رغم داشتن چند همسر، از مدتی قبل زن جوان را به عقد موقت خود درآورده بود اما با پایان یافتن مدت عقد، زن جوان دیگر حاضر نشده بود به زندگی با پیرمرد ادامه دهد و همین مسئله باعث عصبانیت او شده بود تا جایی که برای انتقام‌جویی از زن جوان تصمیم گرفته بود دست به اسیدپاشی بزند.

با این اطلاعات دستور بازداشت پیرمرد اسیدپاش صادر شد و مأموران با شناسایی محل زندگی او راهی آنجا شدند و وی را دستگیر کردند.
جعفر به اداره آگاهی انتقال یافت و در بازجویی‌ها به اسیدپاشی اعتراف کرد. او گفت: من و همسر سابقم از چند سال قبل به عقد موقت هم درآمدیم. در این مدت از زندگی‌ام کاملا راضی بودم.

حتی برای همسرم ماشین خریدم و سعی کردم کاری کنم که او در زندگی‌اش هیچ کم و کاستی‌ای نداشته باشد. من امیدوار بودم که این زن به زندگی با من ادامه دهد اما وقتی مدت عقدمان تمام شد و درخواست کردم که به زندگی با من ادامه دهد، او قبول نکرد.

وی افزود: پس از اینکه او مرا ترک کرد، بارها و بارها نزدش رفتم و خواستم که برگردد اما قبول نکرد. می‌گفت که دیگر نمی‌خواهد با من زندگی کند. حتی به او وعده و وعید دادم اما باز هم قبول نکرد. من نمی‌توانستم بدون او زندگی کنم و از طرفی از اینکه دست رد به سینه‌ام زده بود حسابی عصبانی بودم.
برای همین تصمیم گرفتم از وی انتقام بگیرم. من می‌خواستم با پاشیدن اسید به او، کاری کنم که مجبور شود نزد من برگردد و برای همین بعد از تهیه مقداری اسیدسولفوریک، راهی خیابانی شدم که او از آنجا می‌گذشت و از پشت سر به وی نزدیک شدم و بی‌آنکه او متوجه شود، به او اسید پاشیدم و از محل گریختم.

بعد از اعترافات پیرمرد، وی با قرار قانونی راهی زندان شد و این در حالی بود که زن جوان همچنان در بیمارستان بستری بود.

اسیدی که روی گردن و پشت زن جوان پاشیده شده بود باعث سوختگی 35درصدی بافت‌های بدن وی شده بود اما آنچه پزشکان را نگران می‌کرد این بود که اسید به ریه زن جوان نفوذ کرده و باعث عفونت ریوی وی شده بود.
با این حال تلاش‌ برای درمان او ادامه داشت تا اینکه 45روز بعد از حادثه، از بیمارستان خبر رسید که زن جوان به‌دلیل شدت عفونت جانش را از دست‌داده است.

سرهنگ عبادالله کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان این خبر گفت: با مرگ زن 38ساله، پرونده رنگ و بویی جنایی گرفت اما هنوز نظریه پزشکی قانونی درخصوص علت اصلی مرگ این زن صادر نشده بود.

وی ادامه داد: مدتی بعد وقتی نتایج بررسی‌های متخصصان پزشکی قانونی ثابت کرد که عامل مرگ زن جوان، اسید بوده است، اتهام قتل عمد به پیرمرد تفهیم شد و او که باورش نمی‌شد همسرش سابقش را به قتل رسانده باشد با شکایت خانواده مقتول در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.




تاریخ : سه شنبه 91/7/18 | 6:55 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

قند می تواند عملکرد

مغز را مختل کند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علمولوژی: شما هم از آن دسته افرادی هستید که در طی امتحانات یا فعالیت های ذهنی، بیشتر از قند و شکر استفاده می کنند؟ باید بگویم که کار بسیار اشتباهی می کنید. استفاده مداوم قند به مدت 6 هفته می تواند باعث احمق تر شدن شما شود، جدی می گم!

محققان دانشگاه یو سی ال ای متوجه شدند که برنامه های غذایی که در آن مصرف قند و شیرینی جات به میزان زیادی وجود دارد، می تواند حافظه و یادگیری مغز را مختل کند. این درحالی است که اسیدهای چرب امگا – 3 می تواند این اختلال را خنثی کند.

شربت ذرت با فروکتوز بالا هم می تواند مشکلات بسیاری را به وجود بیاورد. در ابتدا باید بگویم در این شربت با استفاده از پردازش آنزیمی، گلوکوز به فروکتوز تبدیل می شود. امروزه در بسیاری از صنایع غذایی همچون انواع نان ها، ماست ها، محصولات مخصوص صبحانه و … از این شربت استفاده می شود.

شربت ذرت با فروکتوز بالا سه برابر شیرین کننده تر از قندهای معمولی است. در این رابطه گومز پینیلا عضو موسسه تحقیقاتی مغز یو سی ال ای می گوید: «ما در مورد فروکتوز موجود در میوه جات که مملو از آنتی اکسیدان ها هستند، صحبت نمی کنیم. ما نگران فروکتوز بالای موجود در شربت ذرت هستیم که در بسیاری از مواد خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد.»

محققان برای روشن شدن مسئله تاثیر قند بر مغز از چند موش کمک گرفتند. محققان برای تعدادی از آنها به مدت 6 هفته از رژیم با قند فراوان استفاده کردند و برای تعدادی دیگر هم رژیم بدون قند. بعد از 6 هفته از موش ها در بازی مارپیچ و هزار تو برای یافتن راه استفاده شد. موش هایی که رژیم بدون قند داشتند، عملکرد خوبی از خود نشان دادند اما آنهایی که قند مصرف کرده بودند، برای یافتن راه با مشکل مواجه شدند. سلول های مغزی موش های قندی برای سیگنال دهی به هم دیگر دچار مشکل بودند و نمی توانستند به صورت روشن برای یافتن مسیری که 6 هفته قبل طی کرده بودند، فکر کنند.




تاریخ : دوشنبه 91/7/17 | 6:42 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()

ده علت پنهان چاقی

اگر غذایتان زیاد است و تحرک‌تان کم، نباید از چاق شدن‌تان تعجب کنید. اما اگر غذای چندانی نمی‌خورید و تحرک‌تان هم چندان کم نیست، حق دارید اگر از افزایش وزن‌تان یکه بخورید...

پزشکان می‌گویند به‌جز تغذیه، توارث و تحرک، علل دیگری نیز می‌توانند در افزایش وزن ما نقش داشته باشند. در صفحه «درمانگاه» این هفته، نگاهی انداخته‌ایم به برخی از مهم‌ترین علل پنهان چاقی.

کم‌خوابی

اگر تا دیر وقت بیدار بمانید، احتمال بیشتری وجود دارد که آخر شب به غذا خوردن روی بیاورید و به این ترتیب میزان کالری دریافتی‌تان افزایش می‌یابد. از طرفی تغییرات در میزان هورمون‌ها در این وضعیت باعث افزایش احساس گرسنگی و اشتها می‌شود و دیرتر احساس سیری خواهید کرد.

یائسگی

بیشتر زنان نزدیک به زمان یائسگی مقداری وزن اضافه می‌کنند، اما احتمالا کاهش هورمون‌‌های جنسی علت این افزایش وزن نیست بلکه با بالا رفتن سن، سوخت‌وساز در بدن کند می‌شود و کالری کمتری می‌سوزد. از طرفی تغییرات در شیوه زندگی (مانند تحرک کمتر) نیز ممکن است در این افزایش وزن دخیل باشد اما جایی که در آن چربی در بدن تجمع پیدا می‌‌کند، ممکن است به یائسگی مربوط باشد. در یائسگی، چربی بیشتر اطراف کمر جمع می‌شود، نه در ران‌ها و لگن.

تخمدان پلی‌کیستیک

نشانگان تخمدان پلی‌کیستیک یک مشکل هورمونی رایج در زنان در سنین باروری است. در بیشتر زنان دچار این نشانگان، کیست‌های کوچک بسیار در تخمدان‌ها رشد می‌کند. این عارضه باعث از بین رفتن تعادل هورمونی می‌شود و بر چرخه قاعدگی تاثیر می‌گذارد و ممکن است پرمویی و آکنه ایجاد کند. خانم‌های دچار این عارضه نسبت به انسولین مقاوم هستند که باعث افزایش وزن می‌شود و چربی اضافی در شکم آنها تجمع پیدا می‌کند. چاقی شکمی مبتلایان را در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی قرار می‌دهد.

ترک سیگار

افرادی که سیگار را ترک می‌کنند به‌طور میانگین کمتر از 5/4 کیلوگرم وزن اضافه می‌کنند زیرا با حذف نیکوتین ? اتفاق می‌افتد:

- فرد احساس گرسنگی بیشتری می‌کند و غذای بیشتری می‌خورد که این احساس گرسنگی ممکن است پس از چند هفته برطرف شود.

- بدون اینکه میزان کالری دریافتی کم شده باشد، سوخت‌وساز کند می‌‌شود.

- غداها برای فرد خوشمزه‌تر به‌نظر می‌رسد که ممکن است به پرخوری بینجامد.

- فرد به خوردن غذاهای حاضری پرچربی و پرقند روی می‌آورد.

کم‌کاری تیرویید

اگر تیرویید (غده پروانه‌ای شکلی که جلوی گردن قرار دارد)، به اندازه کافی هورمون تیروییدی تولید نکند، احتمالا احساس خستگی، ضعف و سرما خواهید کرد و اضافه وزن پیدا می‌کنید. اگر هورمون تیرویید کافی نباشد، سوخت‌وساز در بدن کند می‌شود و احتمال بالا رفتن وزن افزایش پیدا می‌کند. حتی اگر کارکرد تیرویید در حد پایینی دامنه طبیعی باشد، ممکن است افزایش وزن به‌وجود آید. معمولا درمان کم‌کاری تیرویید باعث از بین رفتن این اضافه وزن خواهد شد.

داروهای کورتونی

داروهای ضدالتهابی استروییدی (داروهای کورتونی) مانند پردنیزولون به دلیل اثرشان در افزایش‌ وزن مشهور هستند. تجمع مایع در بدن و افزایش اشتها دلایل اصلی افزایش وزن با مصرف این داروهاست، اما این عارضه جانبی آنها به دوز دارو و مدت زمان مصرف بستگی دارد. در برخی مصرف‌کنندگان داروهای استروییدی به‌طور گذرا چربی‌های بدن جابجا و در مناطقی مانند صورت، پشت گردن و شکم جمع می‌شود.

قرص‌های ضدبارداری

برخلاف عقیده رایج، قرص‌های ضدبارداری ترکیبی (استروژن و پروژسترون) باعث افزایش وزن در درازمدت نمی‌شوند. گاهی برخی از زنانی که قرص‌های ترکیبی مصرف می‌کنند، مقداری اضافه وزن پیدا می‌کنند اما این افزایش وزن به تجمع مایع در بدن مربوط می?شود و معمولا کوتاه‌مدت است. اگر هنوز هم در این‌باره نگران هستید، با پزشکتان مشورت کنید.

کوشینگ

افزایش وزن، علامت شایع نشانگان کوشینگ است. نشانگان کوشینگ گاهی به دلیل مصرف داروهای استروییدی برای بیماری‌هایی مانند آسم، آرتریت یا لوپوس بروز می‌کند. همچنین این نشانگان ممکن است در نتیجه تولید بیش از حد هورمون کورتیزول به‌وسیله غده فوق‌کلیه یا به توموری مربوط باشد که این هورمون را می‌سازد. تجمع چربی به این دلیل بیش از همه در صورت، گردن، بخش بالایی پشت و دور کمر خواهد بود.

بعضی داروهای اعصاب

یک عارضه جانبی برخی از داروهای ضدافسردگی، افزایش وزن است، بنابراین اگر فکر می‌کنید داروی ضدافسردگی‌تان باعث چاقی‌تان شده، با پزشک درباره تغییر برنامه درمانی‌ مشورت کنید اما هرگز خودسرانه داروهایتان را تغییر ندهید. برخی افراد هم پس از مدتی مصرف داروی ضدافسردگی، به علت اینکه حالشان بهتر و اشتهایشان بیشتر می‌شود، وزن اضافه می‌کنند. خود افسردگی نیز ممکن است باعث تغییرات وزن شود.

از میان داروهای اعصاب و روان، برخی داروهای دیگر نیز افزایش وزن را به دنبال دارند؛ مثلا داروهای ضدروان‌پریشی که برای درمان اسکیزوفرنی و اختلال‌های دوقطبی به‌کار می‌روند و همین‌طور داروهای ضدمیگرن، ضدتشنج، ضدفشارخون و ضددیابت.

استرس

در زمان استرس میزان ترشح کورتیزول یا «هورمون استرس» در بدن افزایش می‌یابد و اشتها را زیاد می‌کند. علاوه بر این ممکن است برای تسکین خودتان هنگام استرس به خوردن غذاهای پرکالری روی بیاورید. ترکیب این دو عامل زمینه را برای افزایش وزن فراهم می‌کند.

پنج قاعده دارویی

اگر مصرف داروی خاصی باعث افزایش وزنتان شده است، به قواعد زیر توجه داشته باشید:

قاعده اول: بدون مشاوره با پزشک مصرف هیچ دارویی را قطع نکنید زیرا این دارو ممکن است برای حفظ سلامت ضروری باشد.

قاعده دوم: خودتان را با دیگر افرادی که همین دارو را مصرف می‌کنند، مقایسه نکنید. عوارض جانبی یک دارو در همه افراد به یک شکل ظهور نمی‌کند. اگر دارویی باعث افزایش وزن در فردی شده باشد، لزوما این اثر را در شما ندارد. با پزشکتان در این باره مشورت کنید.

قاعده سوم: اگر افزایش وزن شما ناشی از تجمع مایع در بدن بود، نگران نباشید زیرا این افزایش وزن دائمی نیست. هنگامی که مصرف دارو را به پایان برسانید یا بیماری‌تان کنترل شود، پف‌کردگی ناشی از تجمع مایع فروکش می‌کند. در طول این مدت از یک رژیم غذایی کم‌نمک پیروی کنید.

قاعده چهارم: با پزشک درباره داروی دیگری که به عنوان جایگزین می‌توانید مصرف کنید، مشورت کنید. در بسیاری از موارد پزشکتان می‌تواند داروی دیگری را برای شما تجویز کند که این عارضه جانبی را نداشته باشد.

قاعده پنجم: اگر افزایش وزنتان ناشی از کاهش میزان سوخت‌وساز در بدن به علت یک بیماری یا مصرف داروست، باید سعی کنید با ورزش سرعت سوخت‌وساز را بالا ببرید.




تاریخ : دوشنبه 91/7/17 | 6:38 عصر | نویسنده : پوررحیمی | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز